|
-
פלאש
25/10/2012 11:30
#1
מקבל ERROR בפינג 127.0.0.1
מה זה אומר?
המחשב שלי חזר מתיקון, החליפו לי לוח אם.
כעת אני לא מצליח להתקין מחדש postgresql ולכן ההולדם לא עולה.
לאחר המון ניסיונות ורעיונות מהאינטרנט, כאשר אני פותח את החלון CMD
ורושם : ping 127.0.0.1
מקבל : "GENERAL FAILURE"
האם זה תקין? מה יכול לגרום לזה? משהו שכן בדקתי : האם זה הפייראול, הסרתי את הCOMODO והתקנתי לאחר מכן מחדש, לא עזר.
HELP
-
-
-
פול האוס
25/10/2012 12:11
#2
במקור פורסם על ידי orib
מה זה אומר?
המחשב שלי חזר מתיקון, החליפו לי לוח אם.
כעת אני לא מצליח להתקין מחדש postgresql ולכן ההולדם לא עולה.
לאחר המון ניסיונות ורעיונות מהאינטרנט, כאשר אני פותח את החלון CMD
ורושם : ping 127.0.0.1
מקבל : "GENERAL FAILURE"
האם זה תקין? מה יכול לגרום לזה? משהו שכן בדקתי : האם זה הפייראול, הסרתי את הCOMODO והתקנתי לאחר מכן מחדש, לא עזר.
HELP
ווינדוס 7? אם כן:
תפתח את שורת הפקודה, תקליד CMD ותלחץ CTRL+SHIFT+ENTER. בחלון שנפתח תקיש netsh int ip reset reset.txt ותלחץ אנטר. תקיש netsh winsock reset ושוב אנטר. תפעיל מחדש את המחשב ותנסה שוב.
"D'Artagnan, motherfuckers! "
-
-
פלאש
25/10/2012 13:35
#3
במקור פורסם על ידי onkatalan
ווינדוס 7? אם כן:
תפתח את שורת הפקודה, תקליד CMD ותלחץ CTRL+SHIFT+ENTER. בחלון שנפתח תקיש netsh int ip reset reset.txt ותלחץ אנטר. תקיש netsh winsock reset ושוב אנטר. תפעיל מחדש את המחשב ותנסה שוב.
כן, WIN7 . ניסיתי, אותה בעיה.
יש לך עוד רעיון?
תודה!
-
-
פול האוס
25/10/2012 14:05
#4
תנסה להריץ את שורת הפקודה כמנהל ואז לעשות פינג.
אגב, החליפו לך את לוח האם לאותו דגם שהיה לך לפני כן?
"D'Artagnan, motherfuckers! "
-
-
פלאש
25/10/2012 14:11
#5
כן, הכל הרצתי אחרי שפתחתי את הCMD כמנהל.
לגבי הלוח אם - אני לא יודע.
אני כן יודע שזה מחשב של DELL והמעבדה מחוייבות להשתמש בחלקים מקוריים של DELL , לסוג\דגם ספציפי של הלוח אני לא יודע.
-
-
פלאש
25/10/2012 15:01
#6
הייתי מנסה הסרה של הכרטיס רשת אתחול והתקנה של הכרטיס שוב. יש המון קונסטלציות של הסרה והתקנה אין לי המלצה ספציפית אבל זה הכיוון שהייתי הולך עליו.
-
-
פלאש
25/10/2012 15:04
#7
במקור פורסם על ידי eytan99
הייתי מנסה הסרה של הכרטיס רשת אתחול והתקנה של הכרטיס שוב. יש המון קונסטלציות של הסרה והתקנה אין לי המלצה ספציפית אבל זה הכיוון שהייתי הולך עליו.
אוקיי, תודה. אני אנסה לחפש.
-
-
סטרייט פלאש
25/10/2012 18:00
#8
הי
תריץ בבקשה ipconfig /all
ו netstat -rn
תעביר את התוצאות לפה.
נראה כמו בעיה של כרטיס רשת. מדובר בכרטיס רשת רגיל או WIFI?
@orib
״שתזכה לקלפים זהים״ ראובן.
-
-
פלאש
25/10/2012 19:52
#9
נערך לאחרונה על ידי orib; 25/10/2012 ב 21:25.
סיבה: העלתי את הצילומי מסך
-
-
פלאש
-
-
זוגיים
25/10/2012 21:58
#11
זה לאפטופ?
אם כן יכול להיות שפירמטו אותו אבל לא התקינו את הדיסק של הדרייברים שמגיע עם המחשב.
אם הדיסק ברשותך תתקין אותו.
-
-
פלאש
25/10/2012 22:00
#12
במקור פורסם על ידי checkraise
זה לאפטופ?
אם כן יכול להיות שפירמטו אותו אבל לא התקינו את הדיסק של הדרייברים שמגיע עם המחשב.
אם הדיסק ברשותך תתקין אותו.
כן, לפטופ. האם בדרך כלל מפרמטים את המחשב כשמחליפים לוח אם? מבחינת המידע, כל המידע נשמר והטכנאי לא ציין שפירמטו.
-
-
זוגיים
25/10/2012 22:29
#13
אהה OK אז אני חושב שצריך לפרמט....
זה אף פעם לא מזיק
-
-
פלאש
25/10/2012 22:29
#14
במקור פורסם על ידי checkraise
אהה OK אז אני חושב שצריך לפרמט....
זה אף פעם לא מזיק
תודה על הרעיון.
-
-
פלאש
26/10/2012 14:57
#15
עידכון : לאחר שחבר שלי ניסה לעזור לי דרך teamviewer והוא לא הצליח להתחבר, הבנתי שהבעיה כנראה יותר מדי עמוקה.
שיחזרתי את ההגדרות באמצעות המדריך של DELL , הכל עובד מצויין עכשיו.
המון תודה לכל מי שהתעניין וניסה לעזור.
-
|
|